Gazdek, P. (2024). Važnost društveno odgovornog poslovanja za imidž poduzeća (Diplomski rad). Koprivnica: Sveučilište Sjever. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:122:757477
Gazdek, Patricia. "Važnost društveno odgovornog poslovanja za imidž poduzeća." Diplomski rad, Sveučilište Sjever, 2024. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:122:757477
Gazdek, Patricia. "Važnost društveno odgovornog poslovanja za imidž poduzeća." Diplomski rad, Sveučilište Sjever, 2024. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:122:757477
Gazdek, P. (2024). 'Važnost društveno odgovornog poslovanja za imidž poduzeća', Diplomski rad, Sveučilište Sjever, citirano: 25.12.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:122:757477
Gazdek P. Važnost društveno odgovornog poslovanja za imidž poduzeća [Diplomski rad]. Koprivnica: Sveučilište Sjever; 2024 [pristupljeno 25.12.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:122:757477
P. Gazdek, "Važnost društveno odgovornog poslovanja za imidž poduzeća", Diplomski rad, Sveučilište Sjever, Koprivnica, 2024. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:122:757477