Abstract | Razvojem novih tehnologija došlo je do transformacije medijskog menadžmenta u različitim segmentima i načinima rada te potrebe za određenom vrstom, kvalitetom i edukacijom djelatnika koji u tim medijima rade. Stoga je predmet ovoga rada menadžment u radijskim postajama, odnosno kako se primjenom tehnologija i digitalizacijom medija mijenja medijski menadžment. Svrha rada je istražiti promjene u medijskom menadžmentu te doznati kakav je utjecaj digitalizacija ostavila na publiku i sadržaj. Glavni cilj rada je utvrditi kako se medijski menadžment promijenio u radijskim postajama zbog uvođenja novih tehnologija, odnosno digitalizacije medija.
Anketa će se provesti putem interneta kako bi se prikupila povratna informacija o stavovima publike o digitalizaciji medija općenito, promjenama nastalim uvođenjem nove tehnologije te koliko publika uopće konzumira digitalne radijske sadržaje te ostale medijske sadržaje koje danas proizvode radijske postaje. Osim toga, analizirat će se rad radijske postaje Bravo! i Extra FM te utvrditi promjene koje su u proteklih 5 godina nastale uvođenjem digitalizacije. Bit će proveden polustrukturirani dubinski intervju s radijskim menadžerom kako bismo dobili detaljan uvid u strategije koje radijske postaje koriste kako bi se prilagodile digitalnom dobu, kao i u strukturu i način upravljanja radijskim kućama u ovom novom medijskom okruženju.
Kombinacijom kvantitativnih i kvalitativnih metoda, istraživanje će pružiti sveobuhvatan uvid promjene u načinu vođenja radijskih postaja uzrokovane digitalizacijom medija te diversifikacijom medijskog sadržaja. |
Abstract (english) | The development of new technologies led to the transformation of media management in general, in different segments and ways of working, and the need for a certain type, quality and education of employees who work in these media. Therefore, the subject of this work is management in radio stations, that is, how media management is changing through the application of technologies and digitalization of the media. The purpose of the paper is to investigate changes in media management and to find out what impact digitization has had on the audience and content. The main goal of the paper is to determine how media management has changed in radio stations due to the introduction of new technologies, i.e. digitalization of the media.
The survey will be conducted online in order to gather data on the audience's perception of media digitalization in general, changes resulting from the introduction of new technology, and how much the audience consumes digital radio content and other media content produced by radio stations today. In addition, the work of the Bravo! radio station will be analyzed. and Extra FM, and determine the changes that have occurred in the past 5 years due to the introduction of digitization. Also, a semi-structured in-depth interview with a radio manager will be held, which will provide an in-depth insight into the strategies of radio stations in modern times, the way of management, and the structure of media management in the context of changes caused by media digitalization.
By combining quantitative and qualitative methods, the research will provide a comprehensive insight into the changes in the way radio stations are run, caused by the digitization of the media and the diversification of media content. |