Galović, S. (2024). Oglašavanje kao poticaj potrošačima na kupnju oglašavanog brenda (Undergraduate thesis). Koprivnica: University North. Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:122:677523
Galović, Stela. "Oglašavanje kao poticaj potrošačima na kupnju oglašavanog brenda." Undergraduate thesis, University North, 2024. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:122:677523
Galović, Stela. "Oglašavanje kao poticaj potrošačima na kupnju oglašavanog brenda." Undergraduate thesis, University North, 2024. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:122:677523
Galović, S. (2024). 'Oglašavanje kao poticaj potrošačima na kupnju oglašavanog brenda', Undergraduate thesis, University North, accessed 19 December 2024, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:122:677523
Galović S. Oglašavanje kao poticaj potrošačima na kupnju oglašavanog brenda [Undergraduate thesis]. Koprivnica: University North; 2024 [cited 2024 December 19] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:122:677523
S. Galović, "Oglašavanje kao poticaj potrošačima na kupnju oglašavanog brenda", Undergraduate thesis, University North, Koprivnica, 2024. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:122:677523