Galović, S. (2024). Oglašavanje kao poticaj potrošačima na kupnju oglašavanog brenda (Završni rad). Koprivnica: Sveučilište Sjever. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:122:677523
Galović, Stela. "Oglašavanje kao poticaj potrošačima na kupnju oglašavanog brenda." Završni rad, Sveučilište Sjever, 2024. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:122:677523
Galović, Stela. "Oglašavanje kao poticaj potrošačima na kupnju oglašavanog brenda." Završni rad, Sveučilište Sjever, 2024. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:122:677523
Galović, S. (2024). 'Oglašavanje kao poticaj potrošačima na kupnju oglašavanog brenda', Završni rad, Sveučilište Sjever, citirano: 20.12.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:122:677523
Galović S. Oglašavanje kao poticaj potrošačima na kupnju oglašavanog brenda [Završni rad]. Koprivnica: Sveučilište Sjever; 2024 [pristupljeno 20.12.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:122:677523
S. Galović, "Oglašavanje kao poticaj potrošačima na kupnju oglašavanog brenda", Završni rad, Sveučilište Sjever, Koprivnica, 2024. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:122:677523