master's thesis
Korištenje društvenih mreža u poslovanju sportskih klubova na primjeru nogometnih klubova
Pula: University of Pula, 2016. urn:nbn:hr:137:518403

Radolović, Matija
University of Pula
Faculty of economics and tourism "Dr. Mijo Mirković"

Cite this document

Radolović, M. (2016). Korištenje društvenih mreža u poslovanju sportskih klubova na primjeru nogometnih klubova (Master's thesis). Pula: University of Pula. Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:137:518403

Radolović, Matija. "Korištenje društvenih mreža u poslovanju sportskih klubova na primjeru nogometnih klubova." Master's thesis, University of Pula, 2016. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:137:518403

Radolović, Matija. "Korištenje društvenih mreža u poslovanju sportskih klubova na primjeru nogometnih klubova." Master's thesis, University of Pula, 2016. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:137:518403

Radolović, M. (2016). 'Korištenje društvenih mreža u poslovanju sportskih klubova na primjeru nogometnih klubova', Master's thesis, University of Pula, accessed 30 November 2024, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:137:518403

Radolović M. Korištenje društvenih mreža u poslovanju sportskih klubova na primjeru nogometnih klubova [Master's thesis]. Pula: University of Pula; 2016 [cited 2024 November 30] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:137:518403

M. Radolović, "Korištenje društvenih mreža u poslovanju sportskih klubova na primjeru nogometnih klubova", Master's thesis, University of Pula, Pula, 2016. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:137:518403