Radolović, M. (2016). Korištenje društvenih mreža u poslovanju sportskih klubova na primjeru nogometnih klubova (Master's thesis). Pula: University of Pula. Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:137:518403
Radolović, Matija. "Korištenje društvenih mreža u poslovanju sportskih klubova na primjeru nogometnih klubova." Master's thesis, University of Pula, 2016. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:137:518403
Radolović, Matija. "Korištenje društvenih mreža u poslovanju sportskih klubova na primjeru nogometnih klubova." Master's thesis, University of Pula, 2016. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:137:518403
Radolović, M. (2016). 'Korištenje društvenih mreža u poslovanju sportskih klubova na primjeru nogometnih klubova', Master's thesis, University of Pula, accessed 30 November 2024, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:137:518403
Radolović M. Korištenje društvenih mreža u poslovanju sportskih klubova na primjeru nogometnih klubova [Master's thesis]. Pula: University of Pula; 2016 [cited 2024 November 30] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:137:518403
M. Radolović, "Korištenje društvenih mreža u poslovanju sportskih klubova na primjeru nogometnih klubova", Master's thesis, University of Pula, Pula, 2016. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:137:518403