Cvjetković, D. (2016). Važnost i uloga društvenih mreža za suvremeni marketing (Master's thesis). Pula: University of Pula. Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:137:807943
Cvjetković, Danijela. "Važnost i uloga društvenih mreža za suvremeni marketing." Master's thesis, University of Pula, 2016. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:137:807943
Cvjetković, Danijela. "Važnost i uloga društvenih mreža za suvremeni marketing." Master's thesis, University of Pula, 2016. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:137:807943
Cvjetković, D. (2016). 'Važnost i uloga društvenih mreža za suvremeni marketing', Master's thesis, University of Pula, accessed 10 November 2024, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:137:807943
Cvjetković D. Važnost i uloga društvenih mreža za suvremeni marketing [Master's thesis]. Pula: University of Pula; 2016 [cited 2024 November 10] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:137:807943
D. Cvjetković, "Važnost i uloga društvenih mreža za suvremeni marketing", Master's thesis, University of Pula, Pula, 2016. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:137:807943