diplomski rad
Važnost i uloga društvenih mreža za suvremeni marketing
Pula: Sveučilište Jurja Dobrile u Puli, 2016. urn:nbn:hr:137:807943

Cvjetković, Danijela
Sveučilište Jurja Dobrile u Puli
Fakultet ekonomije i turizma "Dr. Mijo Mirković"

Citirajte ovaj rad

Cvjetković, D. (2016). Važnost i uloga društvenih mreža za suvremeni marketing (Diplomski rad). Pula: Sveučilište Jurja Dobrile u Puli. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:137:807943

Cvjetković, Danijela. "Važnost i uloga društvenih mreža za suvremeni marketing." Diplomski rad, Sveučilište Jurja Dobrile u Puli, 2016. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:137:807943

Cvjetković, Danijela. "Važnost i uloga društvenih mreža za suvremeni marketing." Diplomski rad, Sveučilište Jurja Dobrile u Puli, 2016. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:137:807943

Cvjetković, D. (2016). 'Važnost i uloga društvenih mreža za suvremeni marketing', Diplomski rad, Sveučilište Jurja Dobrile u Puli, citirano: 26.12.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:137:807943

Cvjetković D. Važnost i uloga društvenih mreža za suvremeni marketing [Diplomski rad]. Pula: Sveučilište Jurja Dobrile u Puli; 2016 [pristupljeno 26.12.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:137:807943

D. Cvjetković, "Važnost i uloga društvenih mreža za suvremeni marketing", Diplomski rad, Sveučilište Jurja Dobrile u Puli, Pula, 2016. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:137:807943