master's thesis
Uloga zadovoljstva korisnika u donošenju marketinških odluka na primjeru istraživanja zadovoljstva studenata
Pula: University of Pula, 2017. urn:nbn:hr:137:468523

University of Pula

Cite this document

Bulian, L. (2017). Uloga zadovoljstva korisnika u donošenju marketinških odluka na primjeru istraživanja zadovoljstva studenata (Master's thesis). Pula: University of Pula. Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:137:468523

Bulian, Luka. "Uloga zadovoljstva korisnika u donošenju marketinških odluka na primjeru istraživanja zadovoljstva studenata." Master's thesis, University of Pula, 2017. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:137:468523

Bulian, Luka. "Uloga zadovoljstva korisnika u donošenju marketinških odluka na primjeru istraživanja zadovoljstva studenata." Master's thesis, University of Pula, 2017. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:137:468523

Bulian, L. (2017). 'Uloga zadovoljstva korisnika u donošenju marketinških odluka na primjeru istraživanja zadovoljstva studenata', Master's thesis, University of Pula, accessed 28 December 2024, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:137:468523

Bulian L. Uloga zadovoljstva korisnika u donošenju marketinških odluka na primjeru istraživanja zadovoljstva studenata [Master's thesis]. Pula: University of Pula; 2017 [cited 2024 December 28] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:137:468523

L. Bulian, "Uloga zadovoljstva korisnika u donošenju marketinških odluka na primjeru istraživanja zadovoljstva studenata", Master's thesis, University of Pula, Pula, 2017. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:137:468523