Bulian, L. (2017). Uloga zadovoljstva korisnika u donošenju marketinških odluka na primjeru istraživanja zadovoljstva studenata (Diplomski rad). Pula: Sveučilište Jurja Dobrile u Puli. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:137:468523
Bulian, Luka. "Uloga zadovoljstva korisnika u donošenju marketinških odluka na primjeru istraživanja zadovoljstva studenata." Diplomski rad, Sveučilište Jurja Dobrile u Puli, 2017. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:137:468523
Bulian, Luka. "Uloga zadovoljstva korisnika u donošenju marketinških odluka na primjeru istraživanja zadovoljstva studenata." Diplomski rad, Sveučilište Jurja Dobrile u Puli, 2017. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:137:468523
Bulian, L. (2017). 'Uloga zadovoljstva korisnika u donošenju marketinških odluka na primjeru istraživanja zadovoljstva studenata', Diplomski rad, Sveučilište Jurja Dobrile u Puli, citirano: 29.12.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:137:468523
Bulian L. Uloga zadovoljstva korisnika u donošenju marketinških odluka na primjeru istraživanja zadovoljstva studenata [Diplomski rad]. Pula: Sveučilište Jurja Dobrile u Puli; 2017 [pristupljeno 29.12.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:137:468523
L. Bulian, "Uloga zadovoljstva korisnika u donošenju marketinških odluka na primjeru istraživanja zadovoljstva studenata", Diplomski rad, Sveučilište Jurja Dobrile u Puli, Pula, 2017. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:137:468523