Rašić, L. (2017). Korištenje elemenata marki u komunikaciji na primjeru poduzeća Audi (Undergraduate thesis). Pula: University of Pula. Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:137:796511
Rašić, Luka. "Korištenje elemenata marki u komunikaciji na primjeru poduzeća Audi." Undergraduate thesis, University of Pula, 2017. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:137:796511
Rašić, Luka. "Korištenje elemenata marki u komunikaciji na primjeru poduzeća Audi." Undergraduate thesis, University of Pula, 2017. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:137:796511
Rašić, L. (2017). 'Korištenje elemenata marki u komunikaciji na primjeru poduzeća Audi', Undergraduate thesis, University of Pula, accessed 27 December 2024, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:137:796511
Rašić L. Korištenje elemenata marki u komunikaciji na primjeru poduzeća Audi [Undergraduate thesis]. Pula: University of Pula; 2017 [cited 2024 December 27] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:137:796511
L. Rašić, "Korištenje elemenata marki u komunikaciji na primjeru poduzeća Audi", Undergraduate thesis, University of Pula, Pula, 2017. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:137:796511