završni rad
Korištenje elemenata marki u komunikaciji na primjeru poduzeća Audi
Pula: Sveučilište Jurja Dobrile u Puli, 2017. urn:nbn:hr:137:796511

Rašić, Luka
Sveučilište Jurja Dobrile u Puli
Fakultet ekonomije i turizma "Dr. Mijo Mirković"

Citirajte ovaj rad

Rašić, L. (2017). Korištenje elemenata marki u komunikaciji na primjeru poduzeća Audi (Završni rad). Pula: Sveučilište Jurja Dobrile u Puli. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:137:796511

Rašić, Luka. "Korištenje elemenata marki u komunikaciji na primjeru poduzeća Audi." Završni rad, Sveučilište Jurja Dobrile u Puli, 2017. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:137:796511

Rašić, Luka. "Korištenje elemenata marki u komunikaciji na primjeru poduzeća Audi." Završni rad, Sveučilište Jurja Dobrile u Puli, 2017. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:137:796511

Rašić, L. (2017). 'Korištenje elemenata marki u komunikaciji na primjeru poduzeća Audi', Završni rad, Sveučilište Jurja Dobrile u Puli, citirano: 26.12.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:137:796511

Rašić L. Korištenje elemenata marki u komunikaciji na primjeru poduzeća Audi [Završni rad]. Pula: Sveučilište Jurja Dobrile u Puli; 2017 [pristupljeno 26.12.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:137:796511

L. Rašić, "Korištenje elemenata marki u komunikaciji na primjeru poduzeća Audi", Završni rad, Sveučilište Jurja Dobrile u Puli, Pula, 2017. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:137:796511