master's thesis
Promocija Republike Hrvatske kao europske turističke destinacije kroz elemente e-marketinga
Pula: University of Pula, 2015. urn:nbn:hr:137:227115

Bedrina, Daniel
University of Pula
Faculty of economics and tourism "Dr. Mijo Mirković"

Cite this document

Bedrina, D. (2015). Promocija Republike Hrvatske kao europske turističke destinacije kroz elemente e-marketinga (Master's thesis). Pula: University of Pula. Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:137:227115

Bedrina, Daniel. "Promocija Republike Hrvatske kao europske turističke destinacije kroz elemente e-marketinga." Master's thesis, University of Pula, 2015. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:137:227115

Bedrina, Daniel. "Promocija Republike Hrvatske kao europske turističke destinacije kroz elemente e-marketinga." Master's thesis, University of Pula, 2015. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:137:227115

Bedrina, D. (2015). 'Promocija Republike Hrvatske kao europske turističke destinacije kroz elemente e-marketinga', Master's thesis, University of Pula, accessed 28 December 2024, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:137:227115

Bedrina D. Promocija Republike Hrvatske kao europske turističke destinacije kroz elemente e-marketinga [Master's thesis]. Pula: University of Pula; 2015 [cited 2024 December 28] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:137:227115

D. Bedrina, "Promocija Republike Hrvatske kao europske turističke destinacije kroz elemente e-marketinga", Master's thesis, University of Pula, Pula, 2015. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:137:227115