diplomski rad
Promocija Republike Hrvatske kao europske turističke destinacije kroz elemente e-marketinga
Pula: Sveučilište Jurja Dobrile u Puli, 2015. urn:nbn:hr:137:227115

Bedrina, Daniel
Sveučilište Jurja Dobrile u Puli
Fakultet ekonomije i turizma "Dr. Mijo Mirković"

Citirajte ovaj rad

Bedrina, D. (2015). Promocija Republike Hrvatske kao europske turističke destinacije kroz elemente e-marketinga (Diplomski rad). Pula: Sveučilište Jurja Dobrile u Puli. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:137:227115

Bedrina, Daniel. "Promocija Republike Hrvatske kao europske turističke destinacije kroz elemente e-marketinga." Diplomski rad, Sveučilište Jurja Dobrile u Puli, 2015. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:137:227115

Bedrina, Daniel. "Promocija Republike Hrvatske kao europske turističke destinacije kroz elemente e-marketinga." Diplomski rad, Sveučilište Jurja Dobrile u Puli, 2015. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:137:227115

Bedrina, D. (2015). 'Promocija Republike Hrvatske kao europske turističke destinacije kroz elemente e-marketinga', Diplomski rad, Sveučilište Jurja Dobrile u Puli, citirano: 26.12.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:137:227115

Bedrina D. Promocija Republike Hrvatske kao europske turističke destinacije kroz elemente e-marketinga [Diplomski rad]. Pula: Sveučilište Jurja Dobrile u Puli; 2015 [pristupljeno 26.12.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:137:227115

D. Bedrina, "Promocija Republike Hrvatske kao europske turističke destinacije kroz elemente e-marketinga", Diplomski rad, Sveučilište Jurja Dobrile u Puli, Pula, 2015. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:137:227115