undergraduate thesis
Mjerenje učinkovitosti marketinše komunikacije
Pula: University of Pula, 2016. urn:nbn:hr:137:376859

Dikonić, Andrea
University of Pula
Faculty of economics and tourism "Dr. Mijo Mirković"

Cite this document

Dikonić, A. (2016). Mjerenje učinkovitosti marketinše komunikacije (Undergraduate thesis). Pula: University of Pula. Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:137:376859

Dikonić, Andrea. "Mjerenje učinkovitosti marketinše komunikacije." Undergraduate thesis, University of Pula, 2016. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:137:376859

Dikonić, Andrea. "Mjerenje učinkovitosti marketinše komunikacije." Undergraduate thesis, University of Pula, 2016. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:137:376859

Dikonić, A. (2016). 'Mjerenje učinkovitosti marketinše komunikacije', Undergraduate thesis, University of Pula, accessed 30 November 2024, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:137:376859

Dikonić A. Mjerenje učinkovitosti marketinše komunikacije [Undergraduate thesis]. Pula: University of Pula; 2016 [cited 2024 November 30] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:137:376859

A. Dikonić, "Mjerenje učinkovitosti marketinše komunikacije", Undergraduate thesis, University of Pula, Pula, 2016. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:137:376859