završni rad
Mjerenje učinkovitosti marketinše komunikacije
Pula: Sveučilište Jurja Dobrile u Puli, 2016. urn:nbn:hr:137:376859

Dikonić, Andrea
Sveučilište Jurja Dobrile u Puli
Fakultet ekonomije i turizma "Dr. Mijo Mirković"

Citirajte ovaj rad

Dikonić, A. (2016). Mjerenje učinkovitosti marketinše komunikacije (Završni rad). Pula: Sveučilište Jurja Dobrile u Puli. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:137:376859

Dikonić, Andrea. "Mjerenje učinkovitosti marketinše komunikacije." Završni rad, Sveučilište Jurja Dobrile u Puli, 2016. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:137:376859

Dikonić, Andrea. "Mjerenje učinkovitosti marketinše komunikacije." Završni rad, Sveučilište Jurja Dobrile u Puli, 2016. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:137:376859

Dikonić, A. (2016). 'Mjerenje učinkovitosti marketinše komunikacije', Završni rad, Sveučilište Jurja Dobrile u Puli, citirano: 26.12.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:137:376859

Dikonić A. Mjerenje učinkovitosti marketinše komunikacije [Završni rad]. Pula: Sveučilište Jurja Dobrile u Puli; 2016 [pristupljeno 26.12.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:137:376859

A. Dikonić, "Mjerenje učinkovitosti marketinše komunikacije", Završni rad, Sveučilište Jurja Dobrile u Puli, Pula, 2016. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:137:376859