master's thesis
Utjecaj društvenih mreža na odabir turističke destinacije
Pula: University of Pula, 2022. urn:nbn:hr:137:572347

Đelekovčan, Anamarija
University of Pula
Faculty of economics and tourism "Dr. Mijo Mirković"

Cite this document

Đelekovčan, A. (2022). Utjecaj društvenih mreža na odabir turističke destinacije (Master's thesis). Pula: University of Pula. Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:137:572347

Đelekovčan, Anamarija. "Utjecaj društvenih mreža na odabir turističke destinacije." Master's thesis, University of Pula, 2022. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:137:572347

Đelekovčan, Anamarija. "Utjecaj društvenih mreža na odabir turističke destinacije." Master's thesis, University of Pula, 2022. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:137:572347

Đelekovčan, A. (2022). 'Utjecaj društvenih mreža na odabir turističke destinacije', Master's thesis, University of Pula, accessed 28 July 2024, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:137:572347

Đelekovčan A. Utjecaj društvenih mreža na odabir turističke destinacije [Master's thesis]. Pula: University of Pula; 2022 [cited 2024 July 28] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:137:572347

A. Đelekovčan, "Utjecaj društvenih mreža na odabir turističke destinacije", Master's thesis, University of Pula, Pula, 2022. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:137:572347