Đelekovčan, A. (2022). Utjecaj društvenih mreža na odabir turističke destinacije (Diplomski rad). Pula: Sveučilište Jurja Dobrile u Puli. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:137:572347
Đelekovčan, Anamarija. "Utjecaj društvenih mreža na odabir turističke destinacije." Diplomski rad, Sveučilište Jurja Dobrile u Puli, 2022. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:137:572347
Đelekovčan, Anamarija. "Utjecaj društvenih mreža na odabir turističke destinacije." Diplomski rad, Sveučilište Jurja Dobrile u Puli, 2022. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:137:572347
Đelekovčan, A. (2022). 'Utjecaj društvenih mreža na odabir turističke destinacije', Diplomski rad, Sveučilište Jurja Dobrile u Puli, citirano: 26.11.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:137:572347
Đelekovčan A. Utjecaj društvenih mreža na odabir turističke destinacije [Diplomski rad]. Pula: Sveučilište Jurja Dobrile u Puli; 2022 [pristupljeno 26.11.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:137:572347
A. Đelekovčan, "Utjecaj društvenih mreža na odabir turističke destinacije", Diplomski rad, Sveučilište Jurja Dobrile u Puli, Pula, 2022. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:137:572347