master's thesis
Marketing neprofitnih organizacija u međunarodnom konteksu
Pula: University of Pula, 2024. urn:nbn:hr:137:692133

Šćulac, Karin
University of Pula
Faculty of economics and tourism "Dr. Mijo Mirković"

Cite this document

Šćulac, K. (2024). Marketing neprofitnih organizacija u međunarodnom konteksu (Master's thesis). Pula: University of Pula. Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:137:692133

Šćulac, Karin. "Marketing neprofitnih organizacija u međunarodnom konteksu." Master's thesis, University of Pula, 2024. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:137:692133

Šćulac, Karin. "Marketing neprofitnih organizacija u međunarodnom konteksu." Master's thesis, University of Pula, 2024. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:137:692133

Šćulac, K. (2024). 'Marketing neprofitnih organizacija u međunarodnom konteksu', Master's thesis, University of Pula, accessed 26 November 2024, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:137:692133

Šćulac K. Marketing neprofitnih organizacija u međunarodnom konteksu [Master's thesis]. Pula: University of Pula; 2024 [cited 2024 November 26] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:137:692133

K. Šćulac, "Marketing neprofitnih organizacija u međunarodnom konteksu", Master's thesis, University of Pula, Pula, 2024. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:137:692133