Šćulac, K. (2024). Marketing neprofitnih organizacija u međunarodnom konteksu (Diplomski rad). Pula: Sveučilište Jurja Dobrile u Puli. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:137:692133
Šćulac, Karin. "Marketing neprofitnih organizacija u međunarodnom konteksu." Diplomski rad, Sveučilište Jurja Dobrile u Puli, 2024. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:137:692133
Šćulac, Karin. "Marketing neprofitnih organizacija u međunarodnom konteksu." Diplomski rad, Sveučilište Jurja Dobrile u Puli, 2024. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:137:692133
Šćulac, K. (2024). 'Marketing neprofitnih organizacija u međunarodnom konteksu', Diplomski rad, Sveučilište Jurja Dobrile u Puli, citirano: 23.11.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:137:692133
Šćulac K. Marketing neprofitnih organizacija u međunarodnom konteksu [Diplomski rad]. Pula: Sveučilište Jurja Dobrile u Puli; 2024 [pristupljeno 23.11.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:137:692133
K. Šćulac, "Marketing neprofitnih organizacija u međunarodnom konteksu", Diplomski rad, Sveučilište Jurja Dobrile u Puli, Pula, 2024. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:137:692133