doctoral thesis
Poslovne strategije nakladnika i korisnici digitalnih društvenih mreža
Zadar: University of Zadar, 2017. urn:nbn:hr:162:841259

Ljevak, Petra
University of Zadar

Cite this document

Ljevak, P. (2017). Poslovne strategije nakladnika i korisnici digitalnih društvenih mreža (Doctoral thesis). Zadar: University of Zadar. Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:162:841259

Ljevak, Petra. "Poslovne strategije nakladnika i korisnici digitalnih društvenih mreža." Doctoral thesis, University of Zadar, 2017. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:162:841259

Ljevak, Petra. "Poslovne strategije nakladnika i korisnici digitalnih društvenih mreža." Doctoral thesis, University of Zadar, 2017. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:162:841259

Ljevak, P. (2017). 'Poslovne strategije nakladnika i korisnici digitalnih društvenih mreža', Doctoral thesis, University of Zadar, accessed 18 December 2024, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:162:841259

Ljevak P. Poslovne strategije nakladnika i korisnici digitalnih društvenih mreža [Doctoral thesis]. Zadar: University of Zadar; 2017 [cited 2024 December 18] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:162:841259

P. Ljevak, "Poslovne strategije nakladnika i korisnici digitalnih društvenih mreža", Doctoral thesis, University of Zadar, Zadar, 2017. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:162:841259