disertacija
Poslovne strategije nakladnika i korisnici digitalnih društvenih mreža
Zadar: Sveučilište u Zadru, 2017. urn:nbn:hr:162:841259

Ljevak, Petra
Sveučilište u Zadru

Citirajte ovaj rad

Ljevak, P. (2017). Poslovne strategije nakladnika i korisnici digitalnih društvenih mreža (Disertacija). Zadar: Sveučilište u Zadru. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:162:841259

Ljevak, Petra. "Poslovne strategije nakladnika i korisnici digitalnih društvenih mreža." Disertacija, Sveučilište u Zadru, 2017. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:162:841259

Ljevak, Petra. "Poslovne strategije nakladnika i korisnici digitalnih društvenih mreža." Disertacija, Sveučilište u Zadru, 2017. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:162:841259

Ljevak, P. (2017). 'Poslovne strategije nakladnika i korisnici digitalnih društvenih mreža', Disertacija, Sveučilište u Zadru, citirano: 28.11.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:162:841259

Ljevak P. Poslovne strategije nakladnika i korisnici digitalnih društvenih mreža [Disertacija]. Zadar: Sveučilište u Zadru; 2017 [pristupljeno 28.11.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:162:841259

P. Ljevak, "Poslovne strategije nakladnika i korisnici digitalnih društvenih mreža", Disertacija, Sveučilište u Zadru, Zadar, 2017. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:162:841259