Miočić, P. (2017). Identificiranje tržišnih segmenata i odabir ciljanih tržišta na primjeru proizvođača mobilnih uređaja (Undergraduate thesis). Zadar: University of Zadar. Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:162:162610
Miočić, Petra. "Identificiranje tržišnih segmenata i odabir ciljanih tržišta na primjeru proizvođača mobilnih uređaja." Undergraduate thesis, University of Zadar, 2017. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:162:162610
Miočić, Petra. "Identificiranje tržišnih segmenata i odabir ciljanih tržišta na primjeru proizvođača mobilnih uređaja." Undergraduate thesis, University of Zadar, 2017. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:162:162610
Miočić, P. (2017). 'Identificiranje tržišnih segmenata i odabir ciljanih tržišta na primjeru proizvođača mobilnih uređaja', Undergraduate thesis, University of Zadar, accessed 28 November 2024, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:162:162610
Miočić P. Identificiranje tržišnih segmenata i odabir ciljanih tržišta na primjeru proizvođača mobilnih uređaja [Undergraduate thesis]. Zadar: University of Zadar; 2017 [cited 2024 November 28] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:162:162610
P. Miočić, "Identificiranje tržišnih segmenata i odabir ciljanih tržišta na primjeru proizvođača mobilnih uređaja", Undergraduate thesis, University of Zadar, Zadar, 2017. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:162:162610