prikaz prve stranice dokumenta Identificiranje tržišnih segmenata i odabir ciljanih tržišta na primjeru proizvođača mobilnih uređaja
Pristup korisnicima matične ustanove
završni rad
Identificiranje tržišnih segmenata i odabir ciljanih tržišta na primjeru proizvođača mobilnih uređaja
Zadar: Sveučilište u Zadru, 2017. urn:nbn:hr:162:162610

Miočić, Petra
Sveučilište u Zadru
Odjel za ekonomiju

Citirajte ovaj rad

Miočić, P. (2017). Identificiranje tržišnih segmenata i odabir ciljanih tržišta na primjeru proizvođača mobilnih uređaja (Završni rad). Zadar: Sveučilište u Zadru. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:162:162610

Miočić, Petra. "Identificiranje tržišnih segmenata i odabir ciljanih tržišta na primjeru proizvođača mobilnih uređaja." Završni rad, Sveučilište u Zadru, 2017. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:162:162610

Miočić, Petra. "Identificiranje tržišnih segmenata i odabir ciljanih tržišta na primjeru proizvođača mobilnih uređaja." Završni rad, Sveučilište u Zadru, 2017. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:162:162610

Miočić, P. (2017). 'Identificiranje tržišnih segmenata i odabir ciljanih tržišta na primjeru proizvođača mobilnih uređaja', Završni rad, Sveučilište u Zadru, citirano: 29.12.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:162:162610

Miočić P. Identificiranje tržišnih segmenata i odabir ciljanih tržišta na primjeru proizvođača mobilnih uređaja [Završni rad]. Zadar: Sveučilište u Zadru; 2017 [pristupljeno 29.12.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:162:162610

P. Miočić, "Identificiranje tržišnih segmenata i odabir ciljanih tržišta na primjeru proizvođača mobilnih uređaja", Završni rad, Sveučilište u Zadru, Zadar, 2017. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:162:162610