Peroš, K. (2017). Društvene mreže kao temelj unaprjeđenja CRM-a (Master's thesis). Zadar: University of Zadar. Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:162:481818
Peroš, Katarina. "Društvene mreže kao temelj unaprjeđenja CRM-a." Master's thesis, University of Zadar, 2017. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:162:481818
Peroš, Katarina. "Društvene mreže kao temelj unaprjeđenja CRM-a." Master's thesis, University of Zadar, 2017. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:162:481818
Peroš, K. (2017). 'Društvene mreže kao temelj unaprjeđenja CRM-a', Master's thesis, University of Zadar, accessed 31 December 2024, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:162:481818
Peroš K. Društvene mreže kao temelj unaprjeđenja CRM-a [Master's thesis]. Zadar: University of Zadar; 2017 [cited 2024 December 31] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:162:481818
K. Peroš, "Društvene mreže kao temelj unaprjeđenja CRM-a", Master's thesis, University of Zadar, Zadar, 2017. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:162:481818