prikaz prve stranice dokumenta Društvene mreže kao temelj unaprjeđenja CRM-a
Pristup korisnicima matične ustanove
diplomski rad
Društvene mreže kao temelj unaprjeđenja CRM-a
Zadar: Sveučilište u Zadru, 2017. urn:nbn:hr:162:481818

Peroš, Katarina
Sveučilište u Zadru
Odjel za ekonomiju

Citirajte ovaj rad

Peroš, K. (2017). Društvene mreže kao temelj unaprjeđenja CRM-a (Diplomski rad). Zadar: Sveučilište u Zadru. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:162:481818

Peroš, Katarina. "Društvene mreže kao temelj unaprjeđenja CRM-a." Diplomski rad, Sveučilište u Zadru, 2017. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:162:481818

Peroš, Katarina. "Društvene mreže kao temelj unaprjeđenja CRM-a." Diplomski rad, Sveučilište u Zadru, 2017. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:162:481818

Peroš, K. (2017). 'Društvene mreže kao temelj unaprjeđenja CRM-a', Diplomski rad, Sveučilište u Zadru, citirano: 23.11.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:162:481818

Peroš K. Društvene mreže kao temelj unaprjeđenja CRM-a [Diplomski rad]. Zadar: Sveučilište u Zadru; 2017 [pristupljeno 23.11.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:162:481818

K. Peroš, "Društvene mreže kao temelj unaprjeđenja CRM-a", Diplomski rad, Sveučilište u Zadru, Zadar, 2017. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:162:481818