Gverić, M. (2019). Preferencije potrošačkih brandova i načini korištenja Interneta kod mladih u Zadru (Master's thesis). Zadar: University of Zadar. Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:162:605067
Gverić, Marija. "Preferencije potrošačkih brandova i načini korištenja Interneta kod mladih u Zadru." Master's thesis, University of Zadar, 2019. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:162:605067
Gverić, Marija. "Preferencije potrošačkih brandova i načini korištenja Interneta kod mladih u Zadru." Master's thesis, University of Zadar, 2019. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:162:605067
Gverić, M. (2019). 'Preferencije potrošačkih brandova i načini korištenja Interneta kod mladih u Zadru', Master's thesis, University of Zadar, accessed 27 November 2024, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:162:605067
Gverić M. Preferencije potrošačkih brandova i načini korištenja Interneta kod mladih u Zadru [Master's thesis]. Zadar: University of Zadar; 2019 [cited 2024 November 27] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:162:605067
M. Gverić, "Preferencije potrošačkih brandova i načini korištenja Interneta kod mladih u Zadru", Master's thesis, University of Zadar, Zadar, 2019. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:162:605067