prikaz prve stranice dokumenta Preferencije potrošačkih brandova i načini korištenja Interneta kod mladih u Zadru
Access restricted to students and staff of home institution
master's thesis
Preferencije potrošačkih brandova i načini korištenja Interneta kod mladih u Zadru
Zadar: University of Zadar, 2019. urn:nbn:hr:162:605067

Gverić, Marija
University of Zadar
Department of Sociology

Cite this document

Gverić, M. (2019). Preferencije potrošačkih brandova i načini korištenja Interneta kod mladih u Zadru (Master's thesis). Zadar: University of Zadar. Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:162:605067

Gverić, Marija. "Preferencije potrošačkih brandova i načini korištenja Interneta kod mladih u Zadru." Master's thesis, University of Zadar, 2019. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:162:605067

Gverić, Marija. "Preferencije potrošačkih brandova i načini korištenja Interneta kod mladih u Zadru." Master's thesis, University of Zadar, 2019. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:162:605067

Gverić, M. (2019). 'Preferencije potrošačkih brandova i načini korištenja Interneta kod mladih u Zadru', Master's thesis, University of Zadar, accessed 14 November 2024, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:162:605067

Gverić M. Preferencije potrošačkih brandova i načini korištenja Interneta kod mladih u Zadru [Master's thesis]. Zadar: University of Zadar; 2019 [cited 2024 November 14] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:162:605067

M. Gverić, "Preferencije potrošačkih brandova i načini korištenja Interneta kod mladih u Zadru", Master's thesis, University of Zadar, Zadar, 2019. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:162:605067