Gverić, M. (2019). Preferencije potrošačkih brandova i načini korištenja Interneta kod mladih u Zadru (Diplomski rad). Zadar: Sveučilište u Zadru. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:162:605067
Gverić, Marija. "Preferencije potrošačkih brandova i načini korištenja Interneta kod mladih u Zadru." Diplomski rad, Sveučilište u Zadru, 2019. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:162:605067
Gverić, Marija. "Preferencije potrošačkih brandova i načini korištenja Interneta kod mladih u Zadru." Diplomski rad, Sveučilište u Zadru, 2019. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:162:605067
Gverić, M. (2019). 'Preferencije potrošačkih brandova i načini korištenja Interneta kod mladih u Zadru', Diplomski rad, Sveučilište u Zadru, citirano: 14.11.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:162:605067
Gverić M. Preferencije potrošačkih brandova i načini korištenja Interneta kod mladih u Zadru [Diplomski rad]. Zadar: Sveučilište u Zadru; 2019 [pristupljeno 14.11.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:162:605067
M. Gverić, "Preferencije potrošačkih brandova i načini korištenja Interneta kod mladih u Zadru", Diplomski rad, Sveučilište u Zadru, Zadar, 2019. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:162:605067