master's thesis
Brendiranje otoka Paga kao turističke destinacije
Zadar: University of Zadar, 2024. urn:nbn:hr:162:996280

Trcol, Vanesa Marija
University of Zadar
Department of Tourism and Communication Sciences

Cite this document

Trcol, V. M. (2024). Brendiranje otoka Paga kao turističke destinacije (Master's thesis). Zadar: University of Zadar. Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:162:996280

Trcol, Vanesa Marija. "Brendiranje otoka Paga kao turističke destinacije." Master's thesis, University of Zadar, 2024. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:162:996280

Trcol, Vanesa Marija. "Brendiranje otoka Paga kao turističke destinacije." Master's thesis, University of Zadar, 2024. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:162:996280

Trcol, V. M. (2024). 'Brendiranje otoka Paga kao turističke destinacije', Master's thesis, University of Zadar, accessed 02 June 2024, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:162:996280

Trcol VM. Brendiranje otoka Paga kao turističke destinacije [Master's thesis]. Zadar: University of Zadar; 2024 [cited 2024 June 02] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:162:996280

V. M. Trcol, "Brendiranje otoka Paga kao turističke destinacije", Master's thesis, University of Zadar, Zadar, 2024. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:162:996280