diplomski rad
Brendiranje otoka Paga kao turističke destinacije
Zadar: Sveučilište u Zadru, 2024. urn:nbn:hr:162:996280

Trcol, Vanesa Marija
Sveučilište u Zadru
Odjel za turizam i komunikacijske znanosti

Citirajte ovaj rad

Trcol, V. M. (2024). Brendiranje otoka Paga kao turističke destinacije (Diplomski rad). Zadar: Sveučilište u Zadru. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:162:996280

Trcol, Vanesa Marija. "Brendiranje otoka Paga kao turističke destinacije." Diplomski rad, Sveučilište u Zadru, 2024. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:162:996280

Trcol, Vanesa Marija. "Brendiranje otoka Paga kao turističke destinacije." Diplomski rad, Sveučilište u Zadru, 2024. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:162:996280

Trcol, V. M. (2024). 'Brendiranje otoka Paga kao turističke destinacije', Diplomski rad, Sveučilište u Zadru, citirano: 03.11.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:162:996280

Trcol VM. Brendiranje otoka Paga kao turističke destinacije [Diplomski rad]. Zadar: Sveučilište u Zadru; 2024 [pristupljeno 03.11.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:162:996280

V. M. Trcol, "Brendiranje otoka Paga kao turističke destinacije", Diplomski rad, Sveučilište u Zadru, Zadar, 2024. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:162:996280