master's thesis
Turističko oglašavanje kao prijenosnik i kreator identiteta destinacije
Zadar: University of Zadar, 2024. urn:nbn:hr:162:694228

Vunjak, Juraj
University of Zadar
Department of Tourism and Communication Sciences

Cite this document

Vunjak, J. (2024). Turističko oglašavanje kao prijenosnik i kreator identiteta destinacije (Master's thesis). Zadar: University of Zadar. Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:162:694228

Vunjak, Juraj. "Turističko oglašavanje kao prijenosnik i kreator identiteta destinacije." Master's thesis, University of Zadar, 2024. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:162:694228

Vunjak, Juraj. "Turističko oglašavanje kao prijenosnik i kreator identiteta destinacije." Master's thesis, University of Zadar, 2024. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:162:694228

Vunjak, J. (2024). 'Turističko oglašavanje kao prijenosnik i kreator identiteta destinacije', Master's thesis, University of Zadar, accessed 05 January 2025, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:162:694228

Vunjak J. Turističko oglašavanje kao prijenosnik i kreator identiteta destinacije [Master's thesis]. Zadar: University of Zadar; 2024 [cited 2025 January 05] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:162:694228

J. Vunjak, "Turističko oglašavanje kao prijenosnik i kreator identiteta destinacije", Master's thesis, University of Zadar, Zadar, 2024. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:162:694228