Sekulić, A. (2016). Turistička destinacija kao tržišna marka (Undergraduate thesis). Gospić: Polytechnic Nikola Tesla in Gospić. Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:107:000543
Sekulić, Anamaria. "Turistička destinacija kao tržišna marka." Undergraduate thesis, Polytechnic Nikola Tesla in Gospić, 2016. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:107:000543
Sekulić, Anamaria. "Turistička destinacija kao tržišna marka." Undergraduate thesis, Polytechnic Nikola Tesla in Gospić, 2016. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:107:000543
Sekulić, A. (2016). 'Turistička destinacija kao tržišna marka', Undergraduate thesis, Polytechnic Nikola Tesla in Gospić, accessed 29 December 2024, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:107:000543
Sekulić A. Turistička destinacija kao tržišna marka [Undergraduate thesis]. Gospić: Polytechnic Nikola Tesla in Gospić; 2016 [cited 2024 December 29] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:107:000543
A. Sekulić, "Turistička destinacija kao tržišna marka", Undergraduate thesis, Polytechnic Nikola Tesla in Gospić, Gospić, 2016. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:107:000543