Sekulić, A. (2016). Turistička destinacija kao tržišna marka (Završni rad). Gospić: Veleučilište Nikola Tesla u Gospiću. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:107:000543
Sekulić, Anamaria. "Turistička destinacija kao tržišna marka." Završni rad, Veleučilište Nikola Tesla u Gospiću, 2016. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:107:000543
Sekulić, Anamaria. "Turistička destinacija kao tržišna marka." Završni rad, Veleučilište Nikola Tesla u Gospiću, 2016. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:107:000543
Sekulić, A. (2016). 'Turistička destinacija kao tržišna marka', Završni rad, Veleučilište Nikola Tesla u Gospiću, citirano: 01.01.2025., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:107:000543
Sekulić A. Turistička destinacija kao tržišna marka [Završni rad]. Gospić: Veleučilište Nikola Tesla u Gospiću; 2016 [pristupljeno 01.01.2025.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:107:000543
A. Sekulić, "Turistička destinacija kao tržišna marka", Završni rad, Veleučilište Nikola Tesla u Gospiću, Gospić, 2016. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:107:000543