završni rad
Turistička destinacija kao tržišna marka
Gospić: Veleučilište Nikola Tesla u Gospiću, 2016. urn:nbn:hr:107:000543

Sekulić, Anamaria
Veleučilište Nikola Tesla u Gospiću
Poslovni odjel

Institucijski repozitorij: Veleučilište "Nikola Tesla" u Gospiću

Citirajte ovaj rad

Sekulić, A. (2016). Turistička destinacija kao tržišna marka (Završni rad). Gospić: Veleučilište Nikola Tesla u Gospiću. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:107:000543

Sekulić, Anamaria. "Turistička destinacija kao tržišna marka." Završni rad, Veleučilište Nikola Tesla u Gospiću, 2016. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:107:000543

Sekulić, Anamaria. "Turistička destinacija kao tržišna marka." Završni rad, Veleučilište Nikola Tesla u Gospiću, 2016. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:107:000543

Sekulić, A. (2016). 'Turistička destinacija kao tržišna marka', Završni rad, Veleučilište Nikola Tesla u Gospiću, citirano: 28.06.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:107:000543

Sekulić A. Turistička destinacija kao tržišna marka [Završni rad]. Gospić: Veleučilište Nikola Tesla u Gospiću; 2016 [pristupljeno 28.06.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:107:000543

A. Sekulić, "Turistička destinacija kao tržišna marka", Završni rad, Veleučilište Nikola Tesla u Gospiću, Gospić, 2016. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:107:000543