prikaz prve stranice dokumenta Strategija društveno odgovornog poslovanja kao čimbenik uspješnog poslovanja poduzeća na primjeru hotelskog poduzeća Ilirija d.d. Biograd na moru
Access restricted to students and staff of home institution
master's thesis
Strategija društveno odgovornog poslovanja kao čimbenik uspješnog poslovanja poduzeća na primjeru hotelskog poduzeća Ilirija d.d. Biograd na moru
Knin: Marko Marulic Polytechnic of Knin, 2022. urn:nbn:hr:121:935645

Uzelac, Pavao
University of Applied Sciences Marko Marulic of Knin
Commercial Business with Entrepreneurship

Institutional repository: Polytechnic ”Marko Marulic” in Knin

Cite this document

Uzelac, P. (2022). Strategija društveno odgovornog poslovanja kao čimbenik uspješnog poslovanja poduzeća na primjeru hotelskog poduzeća Ilirija d.d. Biograd na moru (Master's thesis). Knin: University of Applied Sciences Marko Marulic of Knin. Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:121:935645

Uzelac, Pavao. "Strategija društveno odgovornog poslovanja kao čimbenik uspješnog poslovanja poduzeća na primjeru hotelskog poduzeća Ilirija d.d. Biograd na moru." Master's thesis, University of Applied Sciences Marko Marulic of Knin, 2022. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:121:935645

Uzelac, Pavao. "Strategija društveno odgovornog poslovanja kao čimbenik uspješnog poslovanja poduzeća na primjeru hotelskog poduzeća Ilirija d.d. Biograd na moru." Master's thesis, University of Applied Sciences Marko Marulic of Knin, 2022. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:121:935645

Uzelac, P. (2022). 'Strategija društveno odgovornog poslovanja kao čimbenik uspješnog poslovanja poduzeća na primjeru hotelskog poduzeća Ilirija d.d. Biograd na moru', Master's thesis, University of Applied Sciences Marko Marulic of Knin, accessed 04 January 2025, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:121:935645

Uzelac P. Strategija društveno odgovornog poslovanja kao čimbenik uspješnog poslovanja poduzeća na primjeru hotelskog poduzeća Ilirija d.d. Biograd na moru [Master's thesis]. Knin: University of Applied Sciences Marko Marulic of Knin; 2022 [cited 2025 January 04] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:121:935645

P. Uzelac, "Strategija društveno odgovornog poslovanja kao čimbenik uspješnog poslovanja poduzeća na primjeru hotelskog poduzeća Ilirija d.d. Biograd na moru", Master's thesis, University of Applied Sciences Marko Marulic of Knin, Knin, 2022. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:121:935645