prikaz prve stranice dokumenta Strategija društveno odgovornog poslovanja kao čimbenik uspješnog poslovanja poduzeća na primjeru hotelskog poduzeća Ilirija d.d. Biograd na moru
Pristup korisnicima matične ustanove
specijalistički diplomski stručni
Strategija društveno odgovornog poslovanja kao čimbenik uspješnog poslovanja poduzeća na primjeru hotelskog poduzeća Ilirija d.d. Biograd na moru
Knin: Veleučilište "Marko Marulić" u Kninu, 2022. urn:nbn:hr:121:935645

Uzelac, Pavao
Veleučilište "Marko Marulić" u Kninu
Trgovinsko poslovanje s poduzetništvom

Institucijski repozitorij: Veleučilište "Marko Marulić" u Kninu

Citirajte ovaj rad

Uzelac, P. (2022). Strategija društveno odgovornog poslovanja kao čimbenik uspješnog poslovanja poduzeća na primjeru hotelskog poduzeća Ilirija d.d. Biograd na moru (Specijalistički diplomski stručni). Knin: Veleučilište "Marko Marulić" u Kninu. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:121:935645

Uzelac, Pavao. "Strategija društveno odgovornog poslovanja kao čimbenik uspješnog poslovanja poduzeća na primjeru hotelskog poduzeća Ilirija d.d. Biograd na moru." Specijalistički diplomski stručni, Veleučilište "Marko Marulić" u Kninu, 2022. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:121:935645

Uzelac, Pavao. "Strategija društveno odgovornog poslovanja kao čimbenik uspješnog poslovanja poduzeća na primjeru hotelskog poduzeća Ilirija d.d. Biograd na moru." Specijalistički diplomski stručni, Veleučilište "Marko Marulić" u Kninu, 2022. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:121:935645

Uzelac, P. (2022). 'Strategija društveno odgovornog poslovanja kao čimbenik uspješnog poslovanja poduzeća na primjeru hotelskog poduzeća Ilirija d.d. Biograd na moru', Specijalistički diplomski stručni, Veleučilište "Marko Marulić" u Kninu, citirano: 16.07.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:121:935645

Uzelac P. Strategija društveno odgovornog poslovanja kao čimbenik uspješnog poslovanja poduzeća na primjeru hotelskog poduzeća Ilirija d.d. Biograd na moru [Specijalistički diplomski stručni]. Knin: Veleučilište "Marko Marulić" u Kninu; 2022 [pristupljeno 16.07.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:121:935645

P. Uzelac, "Strategija društveno odgovornog poslovanja kao čimbenik uspješnog poslovanja poduzeća na primjeru hotelskog poduzeća Ilirija d.d. Biograd na moru", Specijalistički diplomski stručni, Veleučilište "Marko Marulić" u Kninu, Knin, 2022. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:121:935645