Jurković, A. (2020). Utjecaj marki na ponašanje mladih potrošača odjeće i obuće u Hrvatskoj (Master's thesis). Rijeka: University of Applied Sciences of Rijeka. Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:125:844360
Jurković, Ana. "Utjecaj marki na ponašanje mladih potrošača odjeće i obuće u Hrvatskoj." Master's thesis, University of Applied Sciences of Rijeka, 2020. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:125:844360
Jurković, Ana. "Utjecaj marki na ponašanje mladih potrošača odjeće i obuće u Hrvatskoj." Master's thesis, University of Applied Sciences of Rijeka, 2020. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:125:844360
Jurković, A. (2020). 'Utjecaj marki na ponašanje mladih potrošača odjeće i obuće u Hrvatskoj', Master's thesis, University of Applied Sciences of Rijeka, accessed 26 December 2024, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:125:844360
Jurković A. Utjecaj marki na ponašanje mladih potrošača odjeće i obuće u Hrvatskoj [Master's thesis]. Rijeka: University of Applied Sciences of Rijeka; 2020 [cited 2024 December 26] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:125:844360
A. Jurković, "Utjecaj marki na ponašanje mladih potrošača odjeće i obuće u Hrvatskoj", Master's thesis, University of Applied Sciences of Rijeka, Rijeka, 2020. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:125:844360