Jurković, A. (2020). Utjecaj marki na ponašanje mladih potrošača odjeće i obuće u Hrvatskoj (Specijalistički diplomski stručni). Rijeka: Veleučilište u Rijeci. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:125:844360
Jurković, Ana. "Utjecaj marki na ponašanje mladih potrošača odjeće i obuće u Hrvatskoj." Specijalistički diplomski stručni, Veleučilište u Rijeci, 2020. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:125:844360
Jurković, Ana. "Utjecaj marki na ponašanje mladih potrošača odjeće i obuće u Hrvatskoj." Specijalistički diplomski stručni, Veleučilište u Rijeci, 2020. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:125:844360
Jurković, A. (2020). 'Utjecaj marki na ponašanje mladih potrošača odjeće i obuće u Hrvatskoj', Specijalistički diplomski stručni, Veleučilište u Rijeci, citirano: 26.12.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:125:844360
Jurković A. Utjecaj marki na ponašanje mladih potrošača odjeće i obuće u Hrvatskoj [Specijalistički diplomski stručni]. Rijeka: Veleučilište u Rijeci; 2020 [pristupljeno 26.12.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:125:844360
A. Jurković, "Utjecaj marki na ponašanje mladih potrošača odjeće i obuće u Hrvatskoj", Specijalistički diplomski stručni, Veleučilište u Rijeci, Rijeka, 2020. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:125:844360