prikaz prve stranice dokumenta Utjecaj personaliziranog marketinškog sadržaja na stavove i odluke pri kupnji kod studentske populacije
Access restricted to students and staff of home institution
undergraduate thesis
Utjecaj personaliziranog marketinškog sadržaja na stavove i odluke pri kupnji kod studentske populacije
Zagreb: VERN University of Applied Sciences, 2020. urn:nbn:hr:146:014924

Slačanac, Borna
VERN University

Institutional repository: VERN' University Repository

Cite this document

Slačanac, B. (2020). Utjecaj personaliziranog marketinškog sadržaja na stavove i odluke pri kupnji kod studentske populacije (Undergraduate thesis). Zagreb: VERN University . Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:014924

Slačanac, Borna. "Utjecaj personaliziranog marketinškog sadržaja na stavove i odluke pri kupnji kod studentske populacije." Undergraduate thesis, VERN University , 2020. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:014924

Slačanac, Borna. "Utjecaj personaliziranog marketinškog sadržaja na stavove i odluke pri kupnji kod studentske populacije." Undergraduate thesis, VERN University , 2020. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:014924

Slačanac, B. (2020). 'Utjecaj personaliziranog marketinškog sadržaja na stavove i odluke pri kupnji kod studentske populacije', Undergraduate thesis, VERN University , accessed 24 November 2024, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:014924

Slačanac B. Utjecaj personaliziranog marketinškog sadržaja na stavove i odluke pri kupnji kod studentske populacije [Undergraduate thesis]. Zagreb: VERN University ; 2020 [cited 2024 November 24] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:014924

B. Slačanac, "Utjecaj personaliziranog marketinškog sadržaja na stavove i odluke pri kupnji kod studentske populacije", Undergraduate thesis, VERN University , Zagreb, 2020. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:014924