Slačanac, B. (2020). Utjecaj personaliziranog marketinškog sadržaja na stavove i odluke pri kupnji kod studentske populacije (Undergraduate thesis). Zagreb: VERN University . Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:014924
Slačanac, Borna. "Utjecaj personaliziranog marketinškog sadržaja na stavove i odluke pri kupnji kod studentske populacije." Undergraduate thesis, VERN University , 2020. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:014924
Slačanac, Borna. "Utjecaj personaliziranog marketinškog sadržaja na stavove i odluke pri kupnji kod studentske populacije." Undergraduate thesis, VERN University , 2020. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:014924
Slačanac, B. (2020). 'Utjecaj personaliziranog marketinškog sadržaja na stavove i odluke pri kupnji kod studentske populacije', Undergraduate thesis, VERN University , accessed 24 November 2024, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:014924
Slačanac B. Utjecaj personaliziranog marketinškog sadržaja na stavove i odluke pri kupnji kod studentske populacije [Undergraduate thesis]. Zagreb: VERN University ; 2020 [cited 2024 November 24] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:014924
B. Slačanac, "Utjecaj personaliziranog marketinškog sadržaja na stavove i odluke pri kupnji kod studentske populacije", Undergraduate thesis, VERN University , Zagreb, 2020. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:014924