Slačanac, B. (2020). Utjecaj personaliziranog marketinškog sadržaja na stavove i odluke pri kupnji kod studentske populacije (Završni rad). Zagreb: Sveučilište VERN. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:014924
Slačanac, Borna. "Utjecaj personaliziranog marketinškog sadržaja na stavove i odluke pri kupnji kod studentske populacije." Završni rad, Sveučilište VERN, 2020. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:014924
Slačanac, Borna. "Utjecaj personaliziranog marketinškog sadržaja na stavove i odluke pri kupnji kod studentske populacije." Završni rad, Sveučilište VERN, 2020. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:014924
Slačanac, B. (2020). 'Utjecaj personaliziranog marketinškog sadržaja na stavove i odluke pri kupnji kod studentske populacije', Završni rad, Sveučilište VERN, citirano: 24.11.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:014924
Slačanac B. Utjecaj personaliziranog marketinškog sadržaja na stavove i odluke pri kupnji kod studentske populacije [Završni rad]. Zagreb: Sveučilište VERN; 2020 [pristupljeno 24.11.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:014924
B. Slačanac, "Utjecaj personaliziranog marketinškog sadržaja na stavove i odluke pri kupnji kod studentske populacije", Završni rad, Sveučilište VERN, Zagreb, 2020. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:014924