prikaz prve stranice dokumenta Prijedlog unapređenja online marketinške komunikacije odabranog kozmetičkog salona
Access restricted to students and staff of home institution
master's thesis
Prijedlog unapređenja online marketinške komunikacije odabranog kozmetičkog salona
Zagreb: VERN University, 2020. urn:nbn:hr:146:521189

Heim Žvan, Goranka
VERN University

Institutional repository: VERN' University Repository

Cite this document

Heim Žvan, G. (2020). Prijedlog unapređenja online marketinške komunikacije odabranog kozmetičkog salona (Master's thesis). Zagreb: VERN University . Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:521189

Heim Žvan, Goranka. "Prijedlog unapređenja online marketinške komunikacije odabranog kozmetičkog salona." Master's thesis, VERN University , 2020. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:521189

Heim Žvan, Goranka. "Prijedlog unapređenja online marketinške komunikacije odabranog kozmetičkog salona." Master's thesis, VERN University , 2020. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:521189

Heim Žvan, G. (2020). 'Prijedlog unapređenja online marketinške komunikacije odabranog kozmetičkog salona', Master's thesis, VERN University , accessed 02 June 2024, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:521189

Heim Žvan G. Prijedlog unapređenja online marketinške komunikacije odabranog kozmetičkog salona [Master's thesis]. Zagreb: VERN University ; 2020 [cited 2024 June 02] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:521189

G. Heim Žvan, "Prijedlog unapređenja online marketinške komunikacije odabranog kozmetičkog salona", Master's thesis, VERN University , Zagreb, 2020. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:521189