prikaz prve stranice dokumenta Prijedlog unapređenja online marketinške komunikacije odabranog kozmetičkog salona
Pristup korisnicima matične ustanove
specijalistički diplomski stručni
Prijedlog unapređenja online marketinške komunikacije odabranog kozmetičkog salona
Zagreb: Sveučilište VERN, 2020. urn:nbn:hr:146:521189

Heim Žvan, Goranka
Sveučilište VERN

Institucijski repozitorij: Repozitorij Sveučilišta VERN'

Citirajte ovaj rad

Heim Žvan, G. (2020). Prijedlog unapređenja online marketinške komunikacije odabranog kozmetičkog salona (Specijalistički diplomski stručni). Zagreb: Sveučilište VERN. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:521189

Heim Žvan, Goranka. "Prijedlog unapređenja online marketinške komunikacije odabranog kozmetičkog salona." Specijalistički diplomski stručni, Sveučilište VERN, 2020. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:521189

Heim Žvan, Goranka. "Prijedlog unapređenja online marketinške komunikacije odabranog kozmetičkog salona." Specijalistički diplomski stručni, Sveučilište VERN, 2020. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:521189

Heim Žvan, G. (2020). 'Prijedlog unapređenja online marketinške komunikacije odabranog kozmetičkog salona', Specijalistički diplomski stručni, Sveučilište VERN, citirano: 22.07.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:521189

Heim Žvan G. Prijedlog unapređenja online marketinške komunikacije odabranog kozmetičkog salona [Specijalistički diplomski stručni]. Zagreb: Sveučilište VERN; 2020 [pristupljeno 22.07.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:521189

G. Heim Žvan, "Prijedlog unapređenja online marketinške komunikacije odabranog kozmetičkog salona", Specijalistički diplomski stručni, Sveučilište VERN, Zagreb, 2020. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:521189