prikaz prve stranice dokumenta Analiza utjecaja komunikacijskih aktivnosti na vrijednost odabranog branda
Access restricted to students and staff of home institution
master's thesis
Analiza utjecaja komunikacijskih aktivnosti na vrijednost odabranog branda
Zagreb: VERN University of Applied Sciences, 2018. urn:nbn:hr:146:818186

Ileković, Lea
VERN University

Institutional repository: VERN' University Repository

Cite this document

Ileković, L. (2018). Analiza utjecaja komunikacijskih aktivnosti na vrijednost odabranog branda (Master's thesis). Zagreb: VERN University . Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:818186

Ileković, Lea. "Analiza utjecaja komunikacijskih aktivnosti na vrijednost odabranog branda." Master's thesis, VERN University , 2018. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:818186

Ileković, Lea. "Analiza utjecaja komunikacijskih aktivnosti na vrijednost odabranog branda." Master's thesis, VERN University , 2018. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:818186

Ileković, L. (2018). 'Analiza utjecaja komunikacijskih aktivnosti na vrijednost odabranog branda', Master's thesis, VERN University , accessed 24 November 2024, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:818186

Ileković L. Analiza utjecaja komunikacijskih aktivnosti na vrijednost odabranog branda [Master's thesis]. Zagreb: VERN University ; 2018 [cited 2024 November 24] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:818186

L. Ileković, "Analiza utjecaja komunikacijskih aktivnosti na vrijednost odabranog branda", Master's thesis, VERN University , Zagreb, 2018. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:818186