Cvitić, T. (2021). Prijedlog strategije integrirane marketinške komunikacije za odabrana inozemna tržišta na primjeru postojećeg kozmetičkog brenda (Master's thesis). Zagreb: VERN University . Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:627575
Cvitić, Tomislava. "Prijedlog strategije integrirane marketinške komunikacije za odabrana inozemna tržišta na primjeru postojećeg kozmetičkog brenda." Master's thesis, VERN University , 2021. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:627575
Cvitić, Tomislava. "Prijedlog strategije integrirane marketinške komunikacije za odabrana inozemna tržišta na primjeru postojećeg kozmetičkog brenda." Master's thesis, VERN University , 2021. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:627575
Cvitić, T. (2021). 'Prijedlog strategije integrirane marketinške komunikacije za odabrana inozemna tržišta na primjeru postojećeg kozmetičkog brenda', Master's thesis, VERN University , accessed 28 November 2024, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:627575
Cvitić T. Prijedlog strategije integrirane marketinške komunikacije za odabrana inozemna tržišta na primjeru postojećeg kozmetičkog brenda [Master's thesis]. Zagreb: VERN University ; 2021 [cited 2024 November 28] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:627575
T. Cvitić, "Prijedlog strategije integrirane marketinške komunikacije za odabrana inozemna tržišta na primjeru postojećeg kozmetičkog brenda", Master's thesis, VERN University , Zagreb, 2021. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:627575