prikaz prve stranice dokumenta Prijedlog strategije integrirane marketinške komunikacije za odabrana inozemna tržišta na primjeru postojećeg kozmetičkog brenda
Access restricted to students and staff of home institution
master's thesis
Prijedlog strategije integrirane marketinške komunikacije za odabrana inozemna tržišta na primjeru postojećeg kozmetičkog brenda
Zagreb: VERN University, 2021. urn:nbn:hr:146:627575

Cvitić, Tomislava
VERN University

Institutional repository: VERN' University Repository

Cite this document

Cvitić, T. (2021). Prijedlog strategije integrirane marketinške komunikacije za odabrana inozemna tržišta na primjeru postojećeg kozmetičkog brenda (Master's thesis). Zagreb: VERN University . Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:627575

Cvitić, Tomislava. "Prijedlog strategije integrirane marketinške komunikacije za odabrana inozemna tržišta na primjeru postojećeg kozmetičkog brenda." Master's thesis, VERN University , 2021. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:627575

Cvitić, Tomislava. "Prijedlog strategije integrirane marketinške komunikacije za odabrana inozemna tržišta na primjeru postojećeg kozmetičkog brenda." Master's thesis, VERN University , 2021. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:627575

Cvitić, T. (2021). 'Prijedlog strategije integrirane marketinške komunikacije za odabrana inozemna tržišta na primjeru postojećeg kozmetičkog brenda', Master's thesis, VERN University , accessed 28 November 2024, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:627575

Cvitić T. Prijedlog strategije integrirane marketinške komunikacije za odabrana inozemna tržišta na primjeru postojećeg kozmetičkog brenda [Master's thesis]. Zagreb: VERN University ; 2021 [cited 2024 November 28] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:627575

T. Cvitić, "Prijedlog strategije integrirane marketinške komunikacije za odabrana inozemna tržišta na primjeru postojećeg kozmetičkog brenda", Master's thesis, VERN University , Zagreb, 2021. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:627575