Cvitić, T. (2021). Prijedlog strategije integrirane marketinške komunikacije za odabrana inozemna tržišta na primjeru postojećeg kozmetičkog brenda (Specijalistički diplomski stručni). Zagreb: Sveučilište VERN. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:627575
Cvitić, Tomislava. "Prijedlog strategije integrirane marketinške komunikacije za odabrana inozemna tržišta na primjeru postojećeg kozmetičkog brenda." Specijalistički diplomski stručni, Sveučilište VERN, 2021. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:627575
Cvitić, Tomislava. "Prijedlog strategije integrirane marketinške komunikacije za odabrana inozemna tržišta na primjeru postojećeg kozmetičkog brenda." Specijalistički diplomski stručni, Sveučilište VERN, 2021. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:627575
Cvitić, T. (2021). 'Prijedlog strategije integrirane marketinške komunikacije za odabrana inozemna tržišta na primjeru postojećeg kozmetičkog brenda', Specijalistički diplomski stručni, Sveučilište VERN, citirano: 28.11.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:627575
Cvitić T. Prijedlog strategije integrirane marketinške komunikacije za odabrana inozemna tržišta na primjeru postojećeg kozmetičkog brenda [Specijalistički diplomski stručni]. Zagreb: Sveučilište VERN; 2021 [pristupljeno 28.11.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:627575
T. Cvitić, "Prijedlog strategije integrirane marketinške komunikacije za odabrana inozemna tržišta na primjeru postojećeg kozmetičkog brenda", Specijalistički diplomski stručni, Sveučilište VERN, Zagreb, 2021. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:627575