prikaz prve stranice dokumenta Prijedlog marketinške strategije za ulazak Maya vode na hrvatsko tržište
Access restricted to students and staff of home institution
master's thesis
Prijedlog marketinške strategije za ulazak Maya vode na hrvatsko tržište
Zagreb: VERN University, 2021. urn:nbn:hr:146:855021

Abdija Ismaili, Arbesa
VERN University

Institutional repository: VERN' University Repository

Cite this document

Abdija Ismaili, A. (2021). Prijedlog marketinške strategije za ulazak Maya vode na hrvatsko tržište (Master's thesis). Zagreb: VERN University . Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:855021

Abdija Ismaili, Arbesa. "Prijedlog marketinške strategije za ulazak Maya vode na hrvatsko tržište." Master's thesis, VERN University , 2021. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:855021

Abdija Ismaili, Arbesa. "Prijedlog marketinške strategije za ulazak Maya vode na hrvatsko tržište." Master's thesis, VERN University , 2021. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:855021

Abdija Ismaili, A. (2021). 'Prijedlog marketinške strategije za ulazak Maya vode na hrvatsko tržište', Master's thesis, VERN University , accessed 20 June 2024, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:855021

Abdija Ismaili A. Prijedlog marketinške strategije za ulazak Maya vode na hrvatsko tržište [Master's thesis]. Zagreb: VERN University ; 2021 [cited 2024 June 20] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:855021

A. Abdija Ismaili, "Prijedlog marketinške strategije za ulazak Maya vode na hrvatsko tržište", Master's thesis, VERN University , Zagreb, 2021. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:855021