prikaz prve stranice dokumenta Prijedlog marketinške strategije za ulazak Maya vode na hrvatsko tržište
Pristup korisnicima matične ustanove
specijalistički diplomski stručni
Prijedlog marketinške strategije za ulazak Maya vode na hrvatsko tržište
Zagreb: Sveučilište VERN, 2021. urn:nbn:hr:146:855021

Abdija Ismaili, Arbesa
Sveučilište VERN

Institucijski repozitorij: Repozitorij Sveučilišta VERN'

Citirajte ovaj rad

Abdija Ismaili, A. (2021). Prijedlog marketinške strategije za ulazak Maya vode na hrvatsko tržište (Specijalistički diplomski stručni). Zagreb: Sveučilište VERN. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:855021

Abdija Ismaili, Arbesa. "Prijedlog marketinške strategije za ulazak Maya vode na hrvatsko tržište." Specijalistički diplomski stručni, Sveučilište VERN, 2021. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:855021

Abdija Ismaili, Arbesa. "Prijedlog marketinške strategije za ulazak Maya vode na hrvatsko tržište." Specijalistički diplomski stručni, Sveučilište VERN, 2021. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:855021

Abdija Ismaili, A. (2021). 'Prijedlog marketinške strategije za ulazak Maya vode na hrvatsko tržište', Specijalistički diplomski stručni, Sveučilište VERN, citirano: 30.07.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:855021

Abdija Ismaili A. Prijedlog marketinške strategije za ulazak Maya vode na hrvatsko tržište [Specijalistički diplomski stručni]. Zagreb: Sveučilište VERN; 2021 [pristupljeno 30.07.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:855021

A. Abdija Ismaili, "Prijedlog marketinške strategije za ulazak Maya vode na hrvatsko tržište", Specijalistički diplomski stručni, Sveučilište VERN, Zagreb, 2021. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:855021