master's thesis
Segmentacija turističkog tržišta u funkciji unapređenja ponude na primjeru generacije Z
Zagreb: VERN University, 2022. urn:nbn:hr:146:913575

Paštrović, Marija
VERN University

Institutional repository: VERN' University Repository

Cite this document

Paštrović, M. (2022). Segmentacija turističkog tržišta u funkciji unapređenja ponude na primjeru generacije Z (Master's thesis). Zagreb: VERN University . Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:913575

Paštrović, Marija. "Segmentacija turističkog tržišta u funkciji unapređenja ponude na primjeru generacije Z." Master's thesis, VERN University , 2022. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:913575

Paštrović, Marija. "Segmentacija turističkog tržišta u funkciji unapređenja ponude na primjeru generacije Z." Master's thesis, VERN University , 2022. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:913575

Paštrović, M. (2022). 'Segmentacija turističkog tržišta u funkciji unapređenja ponude na primjeru generacije Z', Master's thesis, VERN University , accessed 27 January 2025, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:913575

Paštrović M. Segmentacija turističkog tržišta u funkciji unapređenja ponude na primjeru generacije Z [Master's thesis]. Zagreb: VERN University ; 2022 [cited 2025 January 27] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:913575

M. Paštrović, "Segmentacija turističkog tržišta u funkciji unapređenja ponude na primjeru generacije Z", Master's thesis, VERN University , Zagreb, 2022. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:913575

accessibility

closeAccessibilityrefresh

If you wish to permanently save changes, click on Save, if not - your settings will be reset when you restart the browser.