specijalistički diplomski stručni
Segmentacija turističkog tržišta u funkciji unapređenja ponude na primjeru generacije Z
Zagreb: Sveučilište VERN, 2022. urn:nbn:hr:146:913575

Paštrović, Marija
Sveučilište VERN

Institucijski repozitorij: Repozitorij Sveučilišta VERN'

Citirajte ovaj rad

Paštrović, M. (2022). Segmentacija turističkog tržišta u funkciji unapređenja ponude na primjeru generacije Z (Specijalistički diplomski stručni). Zagreb: Sveučilište VERN. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:913575

Paštrović, Marija. "Segmentacija turističkog tržišta u funkciji unapređenja ponude na primjeru generacije Z." Specijalistički diplomski stručni, Sveučilište VERN, 2022. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:913575

Paštrović, Marija. "Segmentacija turističkog tržišta u funkciji unapređenja ponude na primjeru generacije Z." Specijalistički diplomski stručni, Sveučilište VERN, 2022. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:913575

Paštrović, M. (2022). 'Segmentacija turističkog tržišta u funkciji unapređenja ponude na primjeru generacije Z', Specijalistički diplomski stručni, Sveučilište VERN, citirano: 16.01.2025., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:913575

Paštrović M. Segmentacija turističkog tržišta u funkciji unapređenja ponude na primjeru generacije Z [Specijalistički diplomski stručni]. Zagreb: Sveučilište VERN; 2022 [pristupljeno 16.01.2025.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:913575

M. Paštrović, "Segmentacija turističkog tržišta u funkciji unapređenja ponude na primjeru generacije Z", Specijalistički diplomski stručni, Sveučilište VERN, Zagreb, 2022. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:913575

accessibility

closePristupačnostrefresh

Ako želite spremiti trajne postavke, kliknite Spremi, ako ne - vaše će se postavke poništiti kad zatvorite preglednik.