prikaz prve stranice dokumenta Istraživanje utjecaja društvenih mreža na kupovne navike potrošača na primjeru odabrane kompanije
Access restricted to students and staff of home institution
master's thesis
Istraživanje utjecaja društvenih mreža na kupovne navike potrošača na primjeru odabrane kompanije
Zagreb: VERN University, 2022. urn:nbn:hr:146:415202

Tomas, Diana
VERN University

Institutional repository: VERN' University Repository

Cite this document

Tomas, D. (2022). Istraživanje utjecaja društvenih mreža na kupovne navike potrošača na primjeru odabrane kompanije (Master's thesis). Zagreb: VERN University . Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:415202

Tomas, Diana. "Istraživanje utjecaja društvenih mreža na kupovne navike potrošača na primjeru odabrane kompanije." Master's thesis, VERN University , 2022. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:415202

Tomas, Diana. "Istraživanje utjecaja društvenih mreža na kupovne navike potrošača na primjeru odabrane kompanije." Master's thesis, VERN University , 2022. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:415202

Tomas, D. (2022). 'Istraživanje utjecaja društvenih mreža na kupovne navike potrošača na primjeru odabrane kompanije', Master's thesis, VERN University , accessed 17 February 2025, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:415202

Tomas D. Istraživanje utjecaja društvenih mreža na kupovne navike potrošača na primjeru odabrane kompanije [Master's thesis]. Zagreb: VERN University ; 2022 [cited 2025 February 17] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:415202

D. Tomas, "Istraživanje utjecaja društvenih mreža na kupovne navike potrošača na primjeru odabrane kompanije", Master's thesis, VERN University , Zagreb, 2022. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:415202