prikaz prve stranice dokumenta Istraživanje utjecaja društvenih mreža na kupovne navike potrošača na primjeru odabrane kompanije
Pristup korisnicima matične ustanove
specijalistički diplomski stručni
Istraživanje utjecaja društvenih mreža na kupovne navike potrošača na primjeru odabrane kompanije
Zagreb: Sveučilište VERN, 2022. urn:nbn:hr:146:415202

Tomas, Diana
Sveučilište VERN

Institucijski repozitorij: Repozitorij Sveučilišta VERN'

Citirajte ovaj rad

Tomas, D. (2022). Istraživanje utjecaja društvenih mreža na kupovne navike potrošača na primjeru odabrane kompanije (Specijalistički diplomski stručni). Zagreb: Sveučilište VERN. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:415202

Tomas, Diana. "Istraživanje utjecaja društvenih mreža na kupovne navike potrošača na primjeru odabrane kompanije." Specijalistički diplomski stručni, Sveučilište VERN, 2022. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:415202

Tomas, Diana. "Istraživanje utjecaja društvenih mreža na kupovne navike potrošača na primjeru odabrane kompanije." Specijalistički diplomski stručni, Sveučilište VERN, 2022. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:415202

Tomas, D. (2022). 'Istraživanje utjecaja društvenih mreža na kupovne navike potrošača na primjeru odabrane kompanije', Specijalistički diplomski stručni, Sveučilište VERN, citirano: 24.07.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:415202

Tomas D. Istraživanje utjecaja društvenih mreža na kupovne navike potrošača na primjeru odabrane kompanije [Specijalistički diplomski stručni]. Zagreb: Sveučilište VERN; 2022 [pristupljeno 24.07.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:415202

D. Tomas, "Istraživanje utjecaja društvenih mreža na kupovne navike potrošača na primjeru odabrane kompanije", Specijalistički diplomski stručni, Sveučilište VERN, Zagreb, 2022. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:415202