Tomas, D. (2022). Istraživanje utjecaja društvenih mreža na kupovne navike potrošača na primjeru odabrane kompanije (Specijalistički diplomski stručni). Zagreb: Sveučilište VERN. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:415202
Tomas, Diana. "Istraživanje utjecaja društvenih mreža na kupovne navike potrošača na primjeru odabrane kompanije." Specijalistički diplomski stručni, Sveučilište VERN, 2022. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:415202
Tomas, Diana. "Istraživanje utjecaja društvenih mreža na kupovne navike potrošača na primjeru odabrane kompanije." Specijalistički diplomski stručni, Sveučilište VERN, 2022. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:415202
Tomas, D. (2022). 'Istraživanje utjecaja društvenih mreža na kupovne navike potrošača na primjeru odabrane kompanije', Specijalistički diplomski stručni, Sveučilište VERN, citirano: 01.12.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:415202
Tomas D. Istraživanje utjecaja društvenih mreža na kupovne navike potrošača na primjeru odabrane kompanije [Specijalistički diplomski stručni]. Zagreb: Sveučilište VERN; 2022 [pristupljeno 01.12.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:415202
D. Tomas, "Istraživanje utjecaja društvenih mreža na kupovne navike potrošača na primjeru odabrane kompanije", Specijalistički diplomski stručni, Sveučilište VERN, Zagreb, 2022. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:415202