prikaz prve stranice dokumenta ''Goodbye'' poklon-paketi kao marketinški alat kreiranja dodane vrijednosti za kupca
Access restricted to students and staff of home institution
undergraduate thesis
''Goodbye'' poklon-paketi kao marketinški alat kreiranja dodane vrijednosti za kupca
Zagreb: VERN University, 2022. urn:nbn:hr:146:045300

Poslončec, Stela
VERN University

Institutional repository: VERN' University Repository

Cite this document

Poslončec, S. (2022). ''Goodbye'' poklon-paketi kao marketinški alat kreiranja dodane vrijednosti za kupca (Undergraduate thesis). Zagreb: VERN University . Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:045300

Poslončec, Stela. "''Goodbye'' poklon-paketi kao marketinški alat kreiranja dodane vrijednosti za kupca." Undergraduate thesis, VERN University , 2022. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:045300

Poslončec, Stela. "''Goodbye'' poklon-paketi kao marketinški alat kreiranja dodane vrijednosti za kupca." Undergraduate thesis, VERN University , 2022. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:045300

Poslončec, S. (2022). '''Goodbye'' poklon-paketi kao marketinški alat kreiranja dodane vrijednosti za kupca', Undergraduate thesis, VERN University , accessed 07 August 2024, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:045300

Poslončec S. ''Goodbye'' poklon-paketi kao marketinški alat kreiranja dodane vrijednosti za kupca [Undergraduate thesis]. Zagreb: VERN University ; 2022 [cited 2024 August 07] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:045300

S. Poslončec, "''Goodbye'' poklon-paketi kao marketinški alat kreiranja dodane vrijednosti za kupca", Undergraduate thesis, VERN University , Zagreb, 2022. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:045300